شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ در لحظه سختي , فقط از خداوند کمک بخواه.در لحظه شادي ، پروردگار را ستايش کن. در لحظه گمراهي و حيراني , فقط خدا را جست و جو کن.در لحظه آرامش , معبود را مناجات کن. در لحظه نااميدي , اميدت به خدا باشد.در لحظه تنهايي , پروردگار را صدا بزن.در لحظه نياز , حاجت خود را از درگاه خالق هستي طلب کن.در لحظه هاي دردناک، به خدا اعتماد کن.در لحظه موفــقيت , از خدا فزوني ايمان بخواه.
در لحظه دلشکستگي , دلت را به خدا بده.در لحظه عاشقي , خالق عشق را در نظر داشته باش.در لحظه نگراني و دلواپسي , از ذکرش غافل نشو.در لحظه پيروزي , از معبود , تواضع و فروتني طلب کن.در لحظه شکست , مطمئن باش که خدا دست تو را گرفته.در لحظه ضعف وناتواني , از خالق مطلق توانايي بخواه.در لحظه کار، به خدا تکيه کن.در لحظه تاريکي , با نور کلامش دلت را روشن کن.
در لحظه پريشاني , به خدا پناه ببر که او امن ترين پناهگاه است.در لحظه دلتنگي , با معبود خود راز و نياز کن. او داناي اسرار نهان و محرم رازهاست.هميشه و در هرحال پروردگار را با صداي آرام و با احترام بخوان.او قدرت و ظرفيت انجام هرکاري رو داره.خداوند تو رو عاشقانه و بدون هيچ قيد و بندي دوست داره.
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top