سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل نوشته های من

امشب شب رحلت حضرت محمد (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) است . چه حس غریبی دارم .دلم سخت گرفته نمی دانم چرا شبهای شهادت چهارده معصوم که می شه یه دلتنگی خاصی ، کم حوصلگی ، غربت وتنهایی بهم دست میده نمی دانم اگر رفته باشید مدینه این حس را انجا هم درک می کنید وقتی که چهار  امامت را ،که کنار هم هستند با چهار تا سنگ آن هم از پشت نرده ها نشانت می دهند و می گویند این هم قبور چهار امامت خوب نگاه کن . اینجاست که دلت سالها طلب زیارت می کرد و دیده ات طلب نگریستن اینجا بقیع است که روبروی حرم ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص)قرار دارد . انوقته که تازه سوالها توی ذهنت پشت سرهم نقش  می بنده یکی بعد از دیگری چرا باید اولاد پیامبر بی نام ونشان باشند ولی عمر وابوبکر دارای ضریح وجایگاه ، چرا اینجا نمی گذارند که بایستی و نگاه کنی ان هم برای یه مدت طولانیو هر چی تو دلت نگه داشتی بگی و لی ......، چرا اینجا نمی گذارند یک زیارتنامه بخوانیم ولی.......چرا اینجا اینقدر شیعه محدودیت داره ولی......مگه جرم ماچیه ؟ خوب یه عمر ارزوی زیارت پیامبر ، حضرت فاطمه و ائمه (ع)را داشتیم حالا امدیم زیارت ولی .......

 

 

 

 صلی الله علیک یا رسول الله یا امام حسن مجتبی (ع)

 

 

 

در پست قبلی گفتیم که نیت ان را داریم در حق همدیگر دعا کنیم  تا بواسطه این دعا کردن ها در حق همدیگر به حاجات خود نیز برسیم چونکه بارها شنیده ایم که اگر در حق دیگران دعا کنید دعای خودتان مستجاب میشود . لذا در نظر داریم هر هفته را به نام یکی از دوستان وبا توسل بر یکی از ائمه (ع) در حقش دعا کنیم تا ان شا اله هم حاجت ومراد خودمان وهم حاجت ومطلب شخص مورد نظر برآورده شود . اولین کسی که نظر دادند و موافقت خود را بر انجام این کار اعلام کردند سر کار خانم vip می باشند پس از امشب با توسل بر حضرت محمد (ص) وامام حسن مجتبی (ع) و با خواندن دعای فرج آقا امام زمان (عج) تا هفته آینده درحق این خواهر عزیزمان دعامی کنیم واز خداوند میخواهیم که حاجت این عزیز برآورده شود من خودم در حق ایشان دو رکعت نماز حاجت می خوانم دوستان نیز تمایل به انجام هر نذری   که در حق ایشان دارندانجام دهند و در نظراتشان بیان کنند . من به هیچ فردی نمی گویم که چه نذری بردارد هرکس بنا به خواست وتمایل خودش انجام دهد. ولی راهنمایی میکنم که هر یک از نذرهای زیر که به نظرتان میرسد ودوست دارید را برای همدیگر انجام دهید .

(خواندن نماز حاجت ، فرستادن هر تعداد صلوات واذکار  ، خواندن دعاهای مفاتیح ، خواندن زیارتنامه ها ، قرائت قرآن ، دادن نذر پولی یا اشیاء یا خوردنی در بین مردم ، زیارت قبور ائمه وامام زادگان وطلب حاجت ، زیارت قبور شهداوطلب حاجت  ، خواندن نماز شب و هر چیزی که شما عزیزان به ذهنتان می رسد ولی من ذکر نکردم.)

هفته بعدی نوبت سرکارخانم ساقی رضوان می باشد البته خانم بهاری درخواست کردند که بی نوبت در حقشان دعا کنیم که اگر خانم ساقی ودیگر دوستان اجازه بفر مایند هفته دیگر را به ایشان اختصاص دهیم .

دعای فرج را فراموش نکنید و التماس دعا


نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 8:7 عصر توسط مهتاب عالمتاب نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin