سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل نوشته های من

دو هفته پیش یکی از دوستانی که به من و وبلاگ من ارادت دارند و هر بار من را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهند ،از من خواستند تا اسم  ایشان را در  لیست دوستانی که هر هفته در حقشان دعا می کنیم قرار دهم و از دوستان بخواهم که در حق ایشان دعا نمایند تا حاجتشان روا گردد . من نیز به خواسته ایشان عمل کردم واسمشان را در پست هفته پیش قرار دادم .دوستان هم عنایت کردند ودر حقشان دعا کردند .

امشب که امدم پای سیستم دیدم کامنت جدیدی برایم امده وقتی که ان را باز کردم این جمله را نوشته بود : (سلام حاجتم برآورده شد با یک خبر جوش جوش آپم[تعجب][گل]). اولش جا خوردم و متحیرشدم ولی بعد که رفتم و وبلاگشان را دیدم بسیار شاد شدم ایشون مجری شبکه ثامن تی وی شد .من هم جا دانستم این خبر را به دو ستان بدهم و به ایشان هم تبریک وتهنیت عرض نمایم .ان شا اله که همیشه حامل خبرهای شاد و مسرور کننده باشند ،تا هم من وهم دوستان با شنیدن موفقیتهایشان خوشحال گردیم .البته این را هم بگویم ارزوی من این است که همه دوستان حاجت روا شوند و به حاجاتشان برسند.

این هفته نوبت دوست عزیزو گرامیمان رها می باشد . با توسل بر امام سجاد (ع) و صاحب عصر، امام زمانمان (عج)از خداوند می خواهیم که حاجت این دوست عزیز مان بر آورده شده   و هر چه زودتر با خبرهای خوشی که به ما می دهد دل من و دوستان را شاد گرداند به امید برآورده شدن هر چه سریعتر حاجتشان در حق ایشان دعا می کنیم .


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/22ساعت 9:29 عصر توسط مهتاب عالمتاب نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin